وبلاگ جسکان

وبلاگ جسکان

وبلاگ جسکان

وبلاگ جسکان

وبلاگ جسکان

رامبد جوان

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ق.ظ

مراسم عقد رامبد جوان و سحر دولتشاهی

 
اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است. 
رامبد جوان , عکس رامبد جوان , همسر رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان , فیسبوک رامبد جوان

عکس رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان سال گذشته به مناسبت روز زن به همسرش یک موتور سیکلت هدیه داد! شایعاتی تائید نشده در مورد زندگی مشترک این دو وجود دارد که حاکی از آن است که این دو اخیرا از یکدیگر جدا شده اند. 

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.
 
رامبد جوان , عکس رامبد جوان , همسر رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان , فیسبوک رامبد جوان

رامبد جوان و خسرو شکیبایی در خانه سبر


پس از آن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه نوعی دیگر بهروز بقایی هم حضور داشت.
  • طیب سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی